Now your Business is Complete

Customer support

פתיחת קריאת שירות

על מנת לפתוח קריאת שירות לצוות התמיכה לחץ כאן

פורטל קריאות שירות – ג’ירה

בפורטל זה תוכלו לפתוח קריאות שירות ותמיכה ישירות ללא צורך בביצוע שיחה טלפונית או שליחת מייל בכלל הנושא, לרבות:
• תקלות במודולים השונים במערכת ה- Sap Business One
• בעיות ביצועים (איטיות מערכת)
• אי-התחברות למערכת ה- Sap Business One
• תקלות בפיתוחי קומפליט
• תקלות במוצרי צד-ג’ (פפרי, חשבונית דיגיטלית, סליקת אשראי, אמיר תזרים, BEAS, B1UP)
• בקשות להתקנות
• בקשות להדרכות

הליך הרשמה (הגדרת פותחי קריאות המשוייכים לבית העסק):
על מנת להגדיר פותחי קריאות מצדכם (צד הלקוח) יש להעביר כתובות מייל של העובדים שהנכם
מעוניינים שיהיו מורשים לפתוח קריאות שירות דרך פורטל השירות והתמיכה – למנהל המערכת בקומפליט-
portal@complete.co.il
לאחר השליחה, יקבלו העובדים מייל הזמנה לכתובות המייל שהועברו:

יש ללחוץ על הקישור (sign-up link) ולהזין סיסמה לבחירת העובד עבור המשתמש האישי שלו בפורטל.
מיד לאחר בחירת הסיסמה ויצירת המשתמש בהצלחה, ינותב המשתמש לעמוד הבית בפורטל- לאחר המעבר, אותו משתמש יכול לפתוח קריאות.

הפורטל מחולק ל- 4 קטגוריות ראשיות:
1. Sap Business One- תקלות/שגיאות במודולים השונים, בעיות ביצועים ואי-יכולת להתחבר למערכת.
2. פיתוחים, ממשקים ומוצרי צד ג’- תקלות/שגיאות בפיתוחי וממשקי קומפליט המותקנים במערכת ובמוצרי צד ג’ השונים שנרכשו דרך קומפליט.
3. התקנות- בקשות להתקנת Sap Business One, רכיבי SAP, SQL, פיתוחים וממשקי קומפליט ומוצרי צד ג’.
4. הדרכות- בקשות להדרכות על המודולים השונים ב- Sap Business One, הדרכות על תפעול פיתוחי קומפליט ותפעול מוצרי צד ג’.

כל שעליכם לעשות, לבחור בקטגוריה המתאימה ולמלא את הפרטים הנדרשים. מיד לאחר פתיחת הקריאה מצדכם, תקבלו מייל אישור על קבלת הפניה ונציג תמיכה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי לטובת המשך הטיפול בפנייתכם.

יתרון נוסף בפורטל זה, הינו עדכונים שוטפים ומיידיים בכל פעולה שתתבצע מצד צוות התמיכה ומאפשר לכם כלקוחותינו, לעדכן ולתקשר מהקריאה עצמה בפורטל.

מצורף למייל זה מדריך קצר המסביר על פונקציונליות ותפעול מערכת השירות- במידה ותעדיפו הדרכה טלפונית, משכה עומד על כ- 15 דקות והינה בחיוב.

להורדת המדריך

הפורטל אינו תומך בפניות בנושאים הבאים:
• רכישת רשיונות
• בקשות לפיתוחים ולשירותים חדשים

בנושאים אלו, יש לפנות למחלקת המכירות Sales@complete.co.il

Let’s Collaborate

We’d love to hear from you

מעוניינים לדבר עם מחלקת השיווק והמכירות?
נשמח לעזור לכם, אנא מלאו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם.
לפניות טכניות – מרכז תמיכה

Skip to content